- primirea, verificarea, înregistrarea şi gestionarea dosarelor depuse pentru introducerea pe ordinea de zi a ședințelor comisiei
- întocmirea, înregistrarea şi comunicarea convocărilor la comisie pentru persoanele implicate în soluționarea cazurilor
- asigurarea înștiințării în termen legal a membrilor Comisiei pentru protecția copilului despre data şi locul desfășurării ședinței acesteia, comunicând totodată şi ordinea de zi, precum și ținerea evidenței prezenței membrilor comisiei la ședințe;
- asigurarea consemnării dezbaterilor de la ședințele comisiei şi efectuarea de demersuri pentru punerea în aplicare a hotărârilor stabilite ( redactarea procesului verbal, adrese, circulare, etc.)
- introducerea în sistemul de evidență informatică a datelor personale ale copilului, a diagnosticului copilului, a datelor despre Raportul de evaluare complexă, a datelor personale ale reprezentantului legal al copilului în vederea întocmirii certificatului de încadrare în grad de handicap
- comunicarea, în termen legal sau în cel stabilit de Comisie a hotărârilor şi a tuturor celorlalte acte emise de comisie către toate părţile implicate şi către autorităţile interesate;
- gestionarea evidenţelor lucrărilor comisiei (registre speciale) și întocmirea actelor emise de comisie care nu necesită luarea unei hotărâri
Gyermekvédelmi Bizottság titkársága
A tájékoztatás arról, hogy hogyan kell benyújtani a szükséges dokumentumokat a szükségállapot alatt a gyermekek rokkantsági fokának komplex felméréséhez elérhető a Covid-19 menü alatt.
Referent: Pora Livia/Pătrașcu Clementina/ Kosza Zsuzsanna
Telefon: 0266 207 765, int. 1665
Adresa de e-mail: office@dgaspchr.ro
Miercurea-Ciuc, Piața Libertății Nr. 5, et. III, cam. 307