Specialiștii instituției noastre gestionează cu profesionalism și responsabilitate TELEFONUL DE URGENŢĂ primind orice sesizare privind semnalarea cazurilor de urgență în domeniul asistenței sociale, unor cazuri de violență în familie, orice formă de abuz asupra copiilor, exploatarea prin muncă a copiilor, trafic de copii/persoane, copii cetățeni români, migranți victime ale unor forme de violență pe teritoriul altor state, repatrieri.
Angajații DGASPC Harghita care gestionează telefonul de urgență efectuează deplasări imediate și evaluări inițiale prin intermediul echipei mobile pentru cazurile semnalate la telefonul de urgență.
Prin acest serviciu, DGASPC Harghita întinde o mână de ajutor copiilor și familiilor aflate în nevoie, astfel încât beneficiarii acestui serviciu să primească:
- consiliere telefonică şi informarea clienţilor pentru depăşirea situaţiilor de criză;
- intervenție promptă în caz de urgență;
- protecție și ocrotire, pentru o perioadă determinată timp.
- direcționare către diverse servicii sociale, instituții și organizații în măsură să le ofere o soluționare în vederea depășirii unei situații de nevoie socială.